Reviews
Op de pavona.nl website kunnen consumenten reviews plaatsen.
Wie kan een review achterlaten?
Iedereen kan een review achterlaten, met een geldig e-mailadres. We dwingen klanten niet om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Dit is de reden waarom ook klanten die niet in ons systeem zijn geregistreerd, de beoordeling kunnen achterlaten.
Hoe wordt de echtheid gegarandeerd?
Om een review te plaatsen moet je een geldig e-mailadres invoeren.
Worden zowel positieve als negatieve beoordelingen geplaatst op de site?
Zowel positieve als negatieve recensies worden op de pavona.nl geplaatst.
Worden er betaalde reviews op de website geplaatst?
We werken niet met betaalde beoordelingen. Daardoor worden ze ook niet op de website van pavona.nl geplaatst.
Binnen welke termijn worden de beoordelingen geplaatst op de website om een review te controleren?
Als iemand een review op pavona.nl plaatst, krijgen wij een e-mail over een nieuwe review. Deze worden gecontroleerd tijdens kantooruren (9:00-17:00). Wordt een review geplaatst tussen 9-16:30, dan wordt deze dezelfde dag gecontroleerd en gepubliceerd. Wordt een review geplaatst buiten de aangegeven kantooruren, dat wordt deze op de volgende dag gecontroleerd.
In welke gevallen wordt een review niet geplaatst?
Als wij zien dat een beoordeling grove taal of onjuistheid bevat, vragen wij altijd de beoordelaar dit aan te passen of te verwijderen. Wanneer we hier geen gehoor op krijgen binnen 72 uur, zal de beoordeling alsnog worden verwijderd.
Wettelijke garantie
Hebben jullie producten een wettelijke garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Lees hier meer over de wettelijke garantie.
Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Klachten procedure proces
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons
opnemen via het contactformulier. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een
inhoudelijke reactie geven. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.